צליל עסקי הוא תוסף משמעותי למיצוב גבוה של החברה ולרושם המקצועי שהוא מותיר על לקוחותיכם.
ההמתנה על הקו הופכת להיות מעניינת (בניגוד לצלילי חיוג או למוסיקת רקע ללא שום מטרה). -הצליל העסקי מעניק תחושת ידידותיות ונעימות ללקוחות קיימים וחדשים ומותיר רצון להמשך הקשר או לבניית קשר חדש איתם. -הוא מסייע לשמר לקוחות על קו הטלפון ולא לאבד אותם בזמן ההמתנה. -הוא מאפשר את הצגת מוצרי החברה תוך כדי הפתיח ובעצם מעצים את אפקט המכירה.
-הצליל העסקי יוצר רושם ראשוני, מקצועי ואיכותי – כאן היתרון בולט יותר אצל עסקים קטנים, עצמאיים וחברות. בצורה זו למשל: בעל עסק קטן/ מתחיל יכול להישמע כחברה רצינית ואמינה ובכך לרכוש את אמון הלקוחות בצורה קלה יותר.